Tumblr

Har inte skrivit på länge jag nästan bor på tumblr ÄLSKAR den sidan!
Men jag följer mest bara Glee och TVD bloggar men ändå det finns så många bra bilder där och gifs!

Aja nu är det ny vecka och det är bara måndag.... Må det gå snabbt till onsdag vill de fortsättningen av Glee!
Innan den här säsongen är slut så måste Quinn ha fått ett solo, alla har haft ett eller flera solon men det har inte hon. Det är orättvist!

Dem kanske ska skriva ett ABBA avsnitt!

Jag la mig efter kl 23.30 igår men är ändå skittrött, när jag kommer hem ska jag sova direkt, och så har jag skit ont i huvudet också (Men det kanske beror på att jag lyssnar på On the floor på högsta volym)


Dagens låt: Lykke Li - I'm Good i'm gone.
Dagens hottie: Matt Barr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0