spotify utmaning!

Spotify-utmaningen:
(mitt liv i låtar som kommer slumpmässigt)

Hur mår du idag? You spin me round.
Kommer du komma långt i livet? Om melancholy hill
Hur är skolan för dig? Känn ingen sorg för mig göteborg
Vilken är ditt livs themesong? Samson
Vilken är din livshistoria? Commander
Hur ser din framtid ut? Bad father, bad son
Hur blir din morgondag? The boys does nothing
Vad är det bästa med dina vänner? Just the way you are
Vilken sång beskriver dig bäst? Förlåt att jag aldrig sagt förlåt.
Hur ser ditt liv ut just nu? No air
Vilken låt kommer spelas på din begravning? Animal
Hur var du som barn? Forgive me
Vem kommer du gifta dig med? Jag tror
Hur ser världen på dig? Viva la vida.
Vad tycker dina vänner om dig? The sweet escape
Kommer du få några barn? What do you got?
Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Popular
Hur blir du igenkänd av folk? Hero
Vad tycker dina föräldrar om dig? Forever.
Tycker andra du är attraktiv? Bloodstream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0