Nånting

hejhej!
Nu är det måndag igen och jag sitter typ och lyssnar på asgamla låtar som denna En jävla skän låt om jag ska vara ärlig.


Jaha igår åkte Katerina ut... Vad tycker jag om de?

Jag tycker det är synd för hon är en av dem som är mest roliga, jag tycker inte det är så mycket humor i det programmet längre eftersom det är så lite folk kvar och då drar alla sig undan från varandra och spelar falska (förutom Christian, Gurkan och Simon)
Peter är ju en av dem falskaste men jag ville ändå att han skulle vara kvar, MEN så blir det ju svårare för Christian och Gurkan eftersom dem andra är ett gäng och nominerar inte varandra! :(



Dagens låt: Lykke Li - Get some
Dagens Hottie: Bruno Mars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0