Ny vecka!

Hejhej

Nu är det ny vecka :)

Nästa är det påsklov, såå skönt det ska bli!
I alla fall, jag är skittrött. Jag har ont i ögonen huvudet och fötterna :S

Har inte så mycket att skriva men jag kanske ska säga vad jag tycker om gårdagens BB- avsnitt:

Avsnittet var kul men man såg inte Christian så mycket :(
Det var kul när Rodney och Katerina bråkade, haha jag vet inte varför men jag tycker det är såå kul när Rodney bråkar med folk för han äger ut dem så jävla bra :DD
I alla fall Patrick åkte. Äntligen.
Jag tyckte han var skitsöt och snäll innan Madde kom in, men när hon kom in så tyckte jag han bara dissade Annie (Ska jag välja vem jag tycker bäst om av Madde och Annie så äre Annie)
Och jag saknar Roza... Madde borde gå ut och Roza eller Nicky ska komma in igen!

Bye
See yaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0